7 Mayıs 2021 Cuma

Dev Ponpon Nasıl Yapılır

How To Make A Giant Pom Pom Throw

Pom Pom Nasıl Yapılır

"Bu öğreticinin çevirisi Vintage Revivals sitesinden yapılmıştır. 

Makalenin ilham kaynağı için Vintage Revivals teşekkürler."

Ponponların nasıl yapılacağınıza dair bu öğretici herhangi bir battaniyede, herhangi bir yastıkta, herhangi bir kapıda ve evinizdeki herhangi bir alanda kullanılabilir!



Dev Ponponların Güçlü Bir Tabana İhtiyacı Var

Tipik olarak ponpon şablonları kartondan yapılır. Bu harika ve hepsi, ancak 10-15 dev ponpon yaparken o zaman oldukça az şablondan geçeceksiniz (her 2 pom için yeni bir tane gibi). Bütün o ambalajlar kartonu parçalıyor ve gerçekten disket oluyor. Bu yüzden kartondan daha güçlü bir şey kullanmalıyız.

The Easy Way To Make Giant Pom Poms

Sihirli şablon bir nakış halkasıdır. Tam olarak nakış halkasının iç halkası.

İhtiyacınız olan malzemeler:

  • Bir 5" nakış halkası
  • Her 2 ponpon için 1 Skein İplik (Ekstra kalın iplik kullanıyorum çünkü gerçekten güzel ve pahalı görünüyor ve bir kuklaya daha az benziyor.)
  • 1 döşeme ipliği makarası
  • İyi Makas

Adım 1: Nakış halkanızın ortasını alın.

Supplies to Make Pom Poms



Adım 2: ipinizi kasnak çemberine etrafına sarmaya başlayın.

How To Make Giant Pom Poms Tutorial vintagerevivals.com

 Adım 3: Döşeme İpliği ile Bağlayın

Yaklaşık 15 kez sardıktan sonra, döşeme ipliğinizden bir parça alın ve ipliğinizin ortasına birkaç kez sarın ve ardından sıkı bir düğüm atın.

Döşeme ipliğinin her turunun SıZDıRMAZ olduğundan emin olun. Eğer değilse, ponponların dökülecek!

Make Giant Pom Poms Tutorial vintagerevivals.com

 Adım 4: Sarmayı yeniden başlatın.

Döşeme ipliğiniz karışımda kaybolursa sorun değil, işiniz bittiğinde kırpacaksınız! Tekrar 20-25 kez sarılana kadar sarmaya devam edin.

How To Make Pom Poms Tutorial vintagerevivals.com

 Adım 5: Döşeme İpliği ile Tekrar Bağlayın

Ipliğinizi sarın ve bir düğüm bağlayın.

Easy Way to Make Pom Poms vintagerevivals.com


Adım 6: Tekrar ediyorum!

Tekrar sarmaya başlayın. 20-25 kez sarın. Bu noktada (ekstra kalın iplik kullanıyorsanız) muhtemelen iskeletinizin yaklaşık 1/2'sini kullandınız. Amaç bu, her birinden 2 ponpon çıkarmak. Bu 1/2'den daha fazlasını kullandıysanız, biraz gevşetin ve hatta miktarları dışarı atın.

Ipliğinizi birkaç kez sarın ve bir düğüm bağlayın.

 

Pom Pom Tutorial

Çok chubs değil mi!

Adım 7: Kravatı Ekleyin

Şimdi yaklaşık 12" uzunluğunda bir iplik alın. Döşeme ipliğinizin üzerine sarın ve ipliğinizin bir tarafında bırakabileceğiniz kadar bırakarak bir düğüm bağlayın. Battaniyenize bağlamak için kullanacağınız şey budur.

DIY Pom Poms



Adım 8: İpliği çemberden kesin

Keskin makas burada devreye giriyor. Eğer keskinlerse her şey çok daha kolay olur. İnan bana, Dollar Store'dakiler işe yaramayıp püf noktasına gitmiyordu.

Çember boyunca ipliğinizde kıvrım boyunca kesin.

Pom Pom Maker

 

Makasını altına sığdırabilmek için ipliği biraz oynatman gerekebilir.

How to Make Yarn Pom Poms

 

işiniz bittiğinde, diğer tarafı kesin. (Bu çok daha hızlı gidiyor çünkü potaya karşı sıkı değil. İşiniz bittiğinde yuvarlak bir ponpon olmadığını fark edeceksiniz. Daha çok meşe palamudu şeklinde. Stres yapmayın, bu kolay bir düzeltme.

Shaping Pom Poms

Adım 9: Pom Pom'unuzu şekillendirin

Pom'unuzun altındaki daha uzun iplik parçalarına tutun (bunu üstte de yapmanız gerekecek)

Triming Yarn Pom Poms

 

Pom'un yanlarındaki ipliğin mükemmel olduğunu fark edeceksiniz, sadece kırpmaya ihtiyaç duyan üst ve alt kısımdır. Kenarlara uyacak şekilde yuvarlayın. Biraz döndürmeyi seviyorum, böylece nerede olduğunu görebiliyorum.

How To Make Pom Poms

 

Battaniyeye takacak uzun parçayı kesmediğiniz üst kısım keserken dikkatli olun!

Step By Step Tutorial for Making Pom Poms

 

Bu, ponpon yapma makinesi olduğunuz kısımdır. (Bugün battaniyem için 10 ponpon yaptım, ancak istediğiniz kadar mayıs veya az kullanabilirsiniz!

How To Make Pom Poms

Ponponlarınızı Takma

Tüm ponponlarınızı yaptığınızda, onları battaniyenize takmanın zamanı geldi. 

Pom'unuzu takmak çok basit.

Attaching Pom Poms to a Blanket

 

Adım 1: İpliğinizi İplik

İpliğinizi örgüdeki açıklıklardan birine geçirin. (Sadece parmaklarımı kullandım, ancak daha küçük bir örgün veya bir delik açmanız gereken bir şey varsa bu ataç tekniğini kullanırdım!)

How To Make a Giant Pom Pom Blanket

 

Adım 2: Döngü ve Kravat

Ponponun ortasına bağladığınız düğümün altındaki ucu geri getirin.

How To Make A Pom Pom Blanket

Battaniyedeki delikten tekrar besleyin. Ve sonra ponponun ortasındaki düğüme bağlayın. (Böylece ponpondan battaniyeye giden 2 ilmek olacaktır.

Adım 3: Ekstrayı kırpın ve işiniz bitti! !

DIY Giant Pom Poms Tutorial vintagerevivals.com

Ombre Pom Pom Throw vintagerevivals.com


How To Make Giant Pom Poms Tutorial vintagerevivals.com-2-2

How To Make Pom Poms


Kaynak: How To Make Pom Poms (And Where To Use Them!) • Vintage Revivals



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...