2 Mayıs 2021 Pazar

Mutfak Süsleme için 82 Tığ İşi Fikirler + Grafik

 

Boş zamanlarımızı en verimli şekilde değerlendirmek için bir çok şey yaparız. Kimi maket yapar, kimi el işi yapar, kimi örgü örer. Bizim kültürümüzden belki de genlerimizden gelen bir örgü örme konusunda iyi olma etkisi vardır, kim eline şiş ip alsa güzel bir şeyler ortaya çıkarabilir. Boş zamanları değerlendirmek amacı ile yapılan bu hobi tarzı işlerin sonunda kullanılabilir, hoş ve tarz ürünlerin ortaya çıkması da en güzelidir. Boş zamanlarında örgü örmeyi sevenler, örgü örmenin insana kendini iyi hissettiren bir şey olduğunu söyleyenlere, hatta örgü örmenin terapi gibi bir özelliği olduğunu düşünenlere harika bir fikrimiz var, o zaman evleriniz için birbirinden güzel aksesuarlar yapabilirsiniz.


Ayrıca bakınız:
Örgü mutfak için dekorasyon fikirleri
Mutfak için örme perdeler

Mutfak için 82 Tığ İşi Fikri

1. Tığ İşi Halılar

Bu mutfak da dahil olmak üzere, ev boyunca en çok kullanılan öğelerden biridir. Onun işlevi, dekorasyon ek olarak, kir ve leke su sıçramaları zemin korumaktır. Mutfakta en çok kullanılan dikdörtgen, ovais ve yarım aydır. İşte bazı ilham vardır.

eviniz

eviniz
eviniz

Adım Adım: JNY Crochet

eviniz

Mutfağınız için halı setlerinize yatırım yapın!

eviniz

eviniz
eviniz
eviniz
eviniz
eviniz

eviniz
eviniz

Mutfağınız için bir dizi ovais halısının nasıl yapılacağını hemen öğrenin.

Adım adım: Edene Fitipaldi

eviniz
eviniz

eviniz
eviniz
eviniz
eviniz
eviniz
eviniz
eviniz
eviniz

Burada dikdörtgen kilim güzel bir dizi yapmak için nasıl.

Adım adım: Nanda'dan tığ işi

eviniz

Yaratıcılığı kullanın ve baykuş şeklinde kilim yapın...

vivadecora

... veya karpuz, çilek ve üzüm gibi meyve formunda.

eviniz
eviniz

Çilek şeklinde kilim yapmak için nasıl yapılır.

Passo a passo: Bruna Frank Crochê

2. Porta pano de prato

Você não gosta de deixar o seu pano de prato jogado pelos cantos, não é mesmo? Para isso você precisa de um porta pano de prato! Faça o seu de crochê e deixe a sua cozinha ainda mais bonita. Use e abuse nos formatos!

dekorfacil
Reklam
dekorfacil
dekorfacil
Reklam
dekorfacil
dekorfacil
Reklam
dekorfacil
dekorfacil
Reklam
dekorfacil
dekorfacil
Reklam
dekorfacil
dekorfacil
Reklam
dekorfacil
dekorfacil
Reklam

Bir elbise şeklinde bir çanak bez kapı yapmak öğrenin.

Adım Adım: CrocheTherapy Sanat By: Deborah

dekorfacil
dekorfacil
Reklam
dekorfacil
dekorfacil
Reklam
dekorfacil
dekorfacil
Reklam
dekorfacil

Çiçek vazo şeklinde bir çanak bez kapı yapmak öğrenmek ister misiniz? Sonra aşağıdaki walkthrough göz atın.

Adım Adım: JNY Crochet

Neredeyse yılın sonu ve Noel için dekor düşünmeye başlamak için zamanı!

dekorfacil
Reklam
dekorfacil

3. Kapaklar

Mutfağımızda göstermek istemediğimiz bazı nesneler var. Diğerleri tozdan korumak istiyorum. Hala süslemek istediklerimiz var. Hepsi için kapakları kullanırız.

Yani kutular, su ve aletleri galon için kapakları modelleri bakın.

vivadecora
Reklam
vivadecora
vivadecora
Reklam
vivadecora
Dünya
Reklam
terra
terra
PUBLICIDADES
Dünya
Dünya
Reklam
Dünya

Burada nasıl kutu kapakları, su galon ve aletleri yapmak öğrenmek için bazı grafikler vardır.

vivadecora
Reklam
vivadecora
vivadecora
Reklam
vivadecora


terra
Burada daha fazla sousplats şablonları ve adımlarla bazı adımlar göz atın.

5. Tablo yolları

Ayrıca masa süslemeleri ve zerafet bir dokunuş vermek için kullanılan, tığ masa yolları mutfak için harika öğelerdir.

vivadecora
vivadecora
vivadecora
vivadecora
vivadecora
vivadecora
vivadecora

Aşağıdaki yol boyunca nasıl güzel bir masa yolu yapacağınızı öğrenin.

Adım adım: Viva Decora - Ev, Dekorasyon ve DIY

6. Diğer parçalar

Mutfak için porta peçeteler, sepetler,çaydanlıklar için kapaklar gibi diğer tığ öğeleri de vardır. Aşağıdaki öğelerden bazılarına göz atın.

decorfacil
terra
Dünya
Dünya
terra
terra
Dünya
Dünya

Ve sonra, mutfak için bu tığ işi eşyalarhakkında ne düşünüyorsun? Kesinlikle pişirmek ve yemek zamanı artık aynı olacak!

En çok hangi parçayı beğendin? Burada yorum bize bildirin.

Ayrıca bakınız:
11 Crochet Table Rail Charts String Ücretsiz Tığ
İndirme:52 Craft Şablonlar Kopyalamak için


kaynak: Crochê Para Cozinha: 82 Ideias com Passo a Passo e Gráficos | Revista Artesanato 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...