12 Mayıs 2021 Çarşamba

Tığ işi örgü şort nasıl örülür?

BU TIĞ IŞI ŞORTLAR ASLINDA ACEMI DOSTUDUR VE YAPIMI ÇOK KOLAYDIR.

Onları olduğu gibi giyebilirsin ya da plajda bikininin üstünden bir çift yapabilirsin.

Örgü bayan şort modelleri ile yazlık örgülere devam ediyorum. Havaların iyice ısındığı günleri yaşıyoruz. Örgü severler olarak yazlık örgü modellerine yer vermeye devam ediyorum. Yaz aylarında bayanlar tarafından en çok tercih edilen kıyafetlerden birisini de hiç kuşkusuz şortlar oluşturuyor.


Çok Güzel Örgü Bayan Şort Modelleri ve Modası

Genellikle tığ ile örülen şortlar daha rahat görünüyor. 

Örgüye yeni başlayanlar için ilk başlarda örmesi basit olan örneklere de bir hayli fazla yer vermeye çalıştık. En kolay örgü tekniklerinden olan sık iğne ile örülmüş, düz, basit, desensiz kolay model hemen örmeye başlayabilirsiniz. Bacak aralarının ölçüsünü tutturmak biraz zor gelebilir.

Eşleşen bir üst yapmak istiyorsanız, işte ücretsiz tığ işi üst desen ve video eğitimi

tığ işi panço yaz üst 

 Tığ işi şort nasıl örülür?Adım adım talimatların tamamı için burayı tıklayın.

Bayan Örgü Şort Modelleri Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Yaz sıcaklarında sizin tercihiniz de şort mu oluyor? Cevabınız evet ise örgü şortları hiç tercih ettiniz mi? Belki de daha önce örgü şort ile ilgili hiç fikri olmayanlar da olabilir. Malum örgü denilince bir çok kişinin bilinç altında kış aylarında tercih edilen kalın, kazak, yelek, hırka, atkı ve bere gibi klasik kıyafet ve aksesuarlar yatıyor. 


Tığ işi şort nasıl örülür?

Adım adım talimatların tamamı için burayı tıklayın.

DESEN

Yazlık Örgülerde Örgü Şort Bayanlar İçin Alternatifsizdir

Yazlık örgüler kategorisinde daha önce yazlık örgü bluz, yelek, hırka gibi kıyafetlerin yapılışı ile ilgili modelleri yayınlamıştım. Mevsimlik örgü modelleri ve yapılışları ile ilgili merak ettiklerinizi “Yazlık Örgüler” kategorisinde bulabilirsiniz.

Adım adım talimatların tamamı için burayı tıklayın.
Adım adım talimatların tamamı için burayı tıklayın.

"Bu öğreticinin çevirisi knitcroaddict sitesinden yapılmıştır. Makalenin ilham kaynağı için Wan' a  teşekkürler."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...