14 Eylül 2021 Salı

Tava Kulp Kapağı Nasıl Dikilir

 Ateşli, kıpkırmızı kreasyonunuzu fırından bir dahaki sefere çıkardığınızda, kendi yaptığınız kullanışlı züppe tava sapı kapağını kullanarak ellerinizi koruyun.

Resim Kredisi: Beth Huntington

Tava Kulp Kapağı Nasıl Dikilir


Resim Kredisi: Beth Huntington

İhtiyacınız Olan Şeyler

Resim Kredisi: Beth Huntington

Aşama 1

Tavanızın sapını yüzü aşağı bakacak şekilde kağıdınızın üzerine yerleştirin. Deseni oluşturmak için, tutamağın etrafına yaklaşık bir inç uzağa bir çizgi çizin. Tava tutacağı kapağı için bir kağıt deseni oluşturmak için çizgiyi kesin.

Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington

Adım 2

Deseni istediğiniz kumaşa tutturun ve tava sapının dışı için iki parça, astar için iki parça koordine kumaş ve sap kapağının içi için 2 parça yalıtımlı keçe kesin.

Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington

Aşama 3

Önce yalıtımlı vuruş parçalarından birini yerleştirin. Ardından dış kumaş parçalarından birini, sağ tarafı yukarı bakacak şekilde doğrudan yalıtım parçasının üzerine yerleştirin. Bir sonraki dış kumaş parçasını, sağ taraflar bir arada olacak şekilde yüzü aşağı bakacak şekilde yerleştirin. İkinci yalıtımlı keçe parçasını üstüne yerleştirin. Dört katmanı birbirine sabitleyin.

Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington

4. Adım

Tutamak kapağının kavisli kenarını dikin ve düz kenarı açık bırakın.

Resim Kredisi: Beth Huntington

Adım 5

Ardından, iki astar parçasını sağ taraflarla birbirine tutturun ve kavisli kenarları dikin. Bir tarafta 2 inçlik bir açıklık bırakın ve düz tarafı açık bırakın.

Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington

6. Adım

Yalıtılmış parçayı sağ tarafa çevirin. Köşeleri dışarı itmek için keskinleştirilmiş bir çubuk veya bambu baskı ayağı kullanın.

Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington

7. Adım

Yalıtılmış parçayı, kumaşın sağ tarafları bir arada olacak şekilde astar parçasının içine yerleştirin. Düz ham kenarları hizalayın ve dikin.

Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington

8. Adım

Sağ tarafa çevirmek için kumaşı astar parçasındaki açıklıktan çekin. Astardaki açıklığı kapatmak için kenara yakın dikin.

Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington

9. Adım

Astar kumaşını dış kumaşın içine itin ve güzel bir keskin kenar oluşturmak için ütüyle bastırın.

Resim Kredisi: Beth Huntington

Şimdi, fırından lezzetli, sıcak bir dökme demir tavada lazanya tavası çıkarmadan önce kapağınızı sapın üzerine geçirin Ellerin sana teşekkür edecek.

Resim Kredisi: Beth Huntington

Bu kulplar pişirme sırasında fırına yerleştirilmek üzere tasarlanmamıştır. Pişirme işlemi tamamlandıktan sonra tavayı fırından çıkarmak veya ocaktan almak için bunları tutamağa yerleştirin .

Resim Kredisi: Beth Huntington
Tava Kulp Kapağı Nasıl Dikilir
Tava Kulp Kapağı Nasıl Dikilir
DEVAMINI OKU


https://www.ehow.com/13716821/how-to-sew-a-skillet-handle-cover


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...