14 Eylül 2021 Salı

Eminiz Bu Sütlü Tatlıları Daha Önce Hiç Denemediniz

 

Sütlü tatlıları seviyor, şerbetli ya da bol çikolatalı tatlılara göre çok daha hafif oldukları, damakta ferah bir lezzet bıraktıkları için genelde sütlü tatlı tariflerini tercih ediyorsanız yaklaşın böyle, size harika önerilerimiz olacak bugün! Fırın sütlacı her zaman yaparsınız, bugün biraz daha farklı, hatta büyük ihtimalle bugüne dek hiç denemediğiniz sütlü tatlı tariflerinden söz edeceğiz size. Sıcak havalarda ferah ferah yemelik sütlü tatlılar karşınızda.
 
Pratik Tatlı
Bir Porsiyon Yetmeyecek: Pileli Süt Turtası
TARİFİ GÖR
 
 
Sütlü Tatlı
Zerdeli Sütlaç da Denir: Astarlı Sütlaç
TARİFİ GÖR
 
 
Pratik Sütlü Tatlı
Pratik ve Hafif: Süt Şerbetli Haşhaşlı Tatlı
TARİFİ GÖR
 
 
Pratik Tatlı
Lezzeti Olay, Yapması Kolay: Saray Lokumu
TARİFİ GÖR
 
 
Meyveli Tatlı
Her Kaşıkta Lezzet: Sütlü Kesme Şerit Tatlısı
TARİFİ GÖR
 
 
Yemek Sepeti Elektronik İletişim Tanıtım Pazarlama Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...