9 Ekim 2021 Cumartesi

Sosis Kaplama Orjinal Adı Corn Dog (Videolu)

 Breakfast Corn Dogs


Sosis Kaplama Orjinal Adı Corn Dog (Videolu)

Aşağıdaki kolay adımları izleyin veya video eğitimini izleyin veya her ikisini de yapın!




Adım 1: Malzemeler ve Araçlar

Ingredients and Tools

Malzemeler:

  • Krep hamuru - En sevdiğiniz krep hamurunu veya klasik Amerikan krep tarifimi kullanın
  • Kahvaltı sosisleri - Farmer John veya Jimmy Dean markasını seviyorum, ancak istediğiniz kahvaltı sosis markasını kullanabilirsiniz.
  • Kızartma için yağ - Sebze, kanola, hindistancevizi, kısaltma vb.
  • Akçaağaç şurubu (isteğe bağlı)
  • Toz şeker (isteğe bağlı)

Not: Tipik bir krep hamuru tarifi, 8 kahvaltılık mısır köpeği için çok fazla hamur yapacaktır, bu nedenle artıklarla veya tarifin sadece yarısıyla düzenli krep yapabilir veya kaç tane yapmak istediğinize bağlı olarak tarifin dörtte birini kullanabilirsiniz.

Araçları:

  • Derin tencere
  • Kase
  • Maşa
  • Bambu şişler veya dondurma çubukları
  • Plaka
  • Kağıt Havlular

Adım 2: Sosisleri kızartın

Brown the Sausages
Brown the Sausages

Kahvaltı sosislerini pişirerek/kızararak başlayın.

Kullanabileceğiniz çeşitli türler vardır. En sevdiğin kahvaltı sosislerini kullan. Farmer John ve Jimmy Dean markalarını seviyorum.

Bir yazıcıya tava yerleştirin ve ısıyı orta (350 F/176C) olarak ayarlayın. Elektrikli bir ızgara da kullanabilirsiniz. Tavaya yağ eklemenize gerek yok.

Sosis halkalarını ekleyin ve güzel ve kahverengi olana kadar pişirin. 5 ila 10 dakika sürer. İç sıcaklık yaklaşık 165 F olmalıdır. sadece içeride pembe olmasın diye.

*Ayrıca bu noktada büyük bir derin tencere alın ve bir buçuk inç derin yağ ekleyin. Brülörü orta seviyeye ayarlayın ve yağın ısınmasını (350 F/176 C)

Adım 3: Kuru ve Sopa

Dry and Stick
Dry and Stick

Sosislerin hepsi piştikten sonra ocaktan alabilir ve kağıt havlulara yerleştirebilirsiniz. Ekstra yağı emmek için onları gerçekten iyi kurutun.

Daha sonra biraz soğuduktan sonra, temiz eller kullanabilir ve bambu şiş veya dondurma çubuğu ile yapıştırabilirsiniz. Bambu şiş kullanıyorsanız, bunları ikiye kırpmanız gerekir, böylece yağ tencerenize çukurlanırlar.

Breakfast Corn Dogs : 7 Steps (with Pictures) - Instructables


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...