Gündem | Filtresiz Bir Sosyal Medya Mümkün!
WGSN Insider, 2022 yılında sık göreceğimiz tüketici trendleri arasında filtresiz içerikler olacağını öngörüyor. Otantik ve gerçekçi içeriklere değer veren Z jenerasyonuyla birlikte filtresiz içeriklerin artacağı ve markaların da bu değişime uyum sağlamaya çalışacakları düşünülüyor. 2021 yazında Norveç’in kabul ettiği, ‘influencer’ların işlem görmüş (filtre ya da photoshop gibi) fotoğraflarına uyarı koymalarına yönelik uygulamanın diğer ülkelerde de yaygınlaşması bekleniyor. Ruh sağlığı üzerindeki etkileri nedeniyle uzun zamandır gündemde olan filtrelere ilişkin ilgi çekici bir diğer bilgi de; Londra’daki Gender and Sexualities Research Center verilerine göre genç kadınların %90’ı filtre kullanırken, filtre kullanılan içeriklerin aldığı beğeni sayısı normalin yalnızca biraz üzerinde.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder