27 Haziran 2022 Pazartesi

Evde Hazırlayabileceğiniz Güzel bir hediye


Selam bayanlar; yabancı bir kaynaktan elde ettiğimiz mum süsleme ve muma kendi resmimizi basma tekniklerinden söz edeceğimiz, mumu resimle süsleme kendin yap projemizi sizlere de sunmak istedim. Malzemeleri tedarik edince, yapım aşamaları kolayınıza gelecek bu harika mumu resimle süsleme sanatı nı siz de evinizdeki büyük küçük bütün mumların dış yüzeyine uyarlayabilirsiniz. El sanatlarınızı da geliştirecek olan, kimi zaman çocuklarınızla deneyebileceğiniz bu el işi türünde, herhangi bir beyaz renkteki mumun dış yüzeyini sevdiğimiz bir resimle kaplayacağız. Muma sevdiğiniz resmi yapıştırmanın en kolay yolu olan bu çalışma, gayet hoşunuza gidecek ve evdeki büyük mumları adeta resim galerisine çevirmenizi de sağlayacaktır. 

 Adım adım talimatların tamamı için burayı tıklayın.


2 yorum:

  1. Bende birçok kez görmüştüm bundan hiç deneme fırsatım olmadı ama.

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...