6 Nisan 2014 Pazar

Neden Duvara Boş Boş Baktığı Anlaşılamayan 17 Kedi

 Kendi kedinizi de bu şekilde duvara boş boş bakarken yakalamışsınızdır. Peki neden böyle yapıyor kediler? Orada göremediğimiz ne görüyorlar? Uzun süre bakmalarının sebebi ne? Yoksa bu şekilde kendi türleri arasında dünyayı ele geçirme amaçlı iletişim mi kuruyorlar?? Asla bilemeyeceğiz...Kaynak : onedio.com

1. Biraz daha çabalarsam pencereye tırmanmadan dışarıyı görebilcem.

Biraz daha çabalarsam pencereye tırmanmadan dışarıyı görebilcem.
 www.sadanduseless.com

Neden Duvara Boş Boş Baktığı Anlaşılamayan 17 Kedi

2. Gözlerimi dinlendiriyorum ya.




Gözlerimi dinlendiriyorum ya.
 www.sadanduseless.com

3. Çok sıkıldım bu hayattan.




Çok sıkıldım bu hayattan.
 www.sadanduseless.com

4. Abi kaç kaç gol oldu mu?




Abi kaç kaç gol oldu mu?
 www.sadanduseless.com

5. Yan evdeki kediyi görebiliyorum lan!




Yan evdeki kediyi görebiliyorum lan!
 www.sadanduseless.com

6. Tüylerime kar mı yağdı ne var? Benim mi Allah'ım bu çizgili gölge?




Tüylerime kar mı yağdı ne var? Benim mi Allah'ım bu çizgili gölge?
 www.sadanduseless.com

7. Kimseyi görmek istemiyorum beni yalnız bırakın.




Kimseyi görmek istemiyorum beni yalnız bırakın.
 www.sadanduseless.com

8. Hmmm... Evet hala boş duvar.




Hmmm... Evet hala boş duvar.
 www.sadanduseless.com

9. Bu siyah kedi niye benimle konuşmuyo?



Bu siyah kedi niye benimle konuşmuyo?
 www.sadanduseless.com

10. Yarın randevum var öpücük alıştırması yapayım




Yarın randevum var öpücük alıştırması yapayım
 www.sadanduseless.com

11. Fare mi lan o?




Fare mi lan o?
 www.sadanduseless.com

12. İki sevimlilik yapalım dedik neymiş kola bardağını dökmüşüm cezalıymışım, aman ne önemli. Yazık be...




İki sevimlilik yapalım dedik neymiş kola bardağını dökmüşüm cezalıymışım, aman ne önemli. Yazık be...
 www.sadanduseless.com

13. Bu tabloyu beğendim.




Bu tabloyu beğendim.
 www.sadanduseless.com

14. Hmmmsss hmmmss evet başka bi kedi işemiş buraya.


Hmmmsss hmmmss evet başka bi kedi işemiş buraya.
 www.sadanduseless.com

15. Beni bi tek sen anlıyorsun duvar.




Beni bi tek sen anlıyorsun duvar.
 www.sadanduseless.com

16. Güçlü kalamıyorum...




Güçlü kalamıyorum...
 www.sadanduseless.com

17. Buralar eskiden çayır idi çimen idi yeşillik idi.




Buralar eskiden çayır idi çimen idi yeşillik idi.
 www.sadanduseless.com

Kaynak : onedio.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...