18 Ocak 2019 Cuma

Makrome Çiçek Saksı Modelleri


Anacığımın da buna benzer makrome saksılığı vardı.
 Oturma odamızın güneş alan tarafında tavanda asılıydı.
Ve gelin çiçeği vardı....
Ahhh ahhh o eski güzel günler...
Baba evinde dert tasa olmayan günler... 





 Makrome Çiçek Saksı Modelleri


379 отметок «Нравится», 5 комментариев — Life A.live (라이프 어.라이브) (@life_a_live) в Instagram: «Monday. 차곡차곡 쌓여가는 하루들. 오늘을 내일의 하루를 위해. #기분좋은한주시작 . . . 사진은 Life A.live의 벽걸이 플랜트행거 #수업에서배워요 . .…»

Makrome Çiçek Saksı Modelleri







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...