8 Haziran 2019 Cumartesi

Renkli Bayram Pastamız


Navy blue heart emoji ile ilgili görsel sonucu
Merhabalar
Geçmiş Ramazan Bayramınız Kutlu olsun.


Bayramda ablamın Amerika'dan almış olduğu hazır keki yaptık. 
Çok güzel oldu.

Paylaşmamak olmaz sanırım.





Yeğenim malzemeyi ve nasıl yapılacağını 
türkçeye çevirdi,
Kızım da yaptı.




Normal kek tarifini gıda renklendiricisi katılıp yapılabilir.
Her rengi koyarken dikkatli olup birbirine karıştırmamak lazım sadece....
Normal zebra kek yapar gibi...



 Renkli bayram pastamız

Ablamla ben de kısırımızı yapıp, bahçe keyfi yaptık...


Pastamız gerçekten çok güzel oldu...
Ellerimize sağlık
👍😍


6 yorum:

  1. Rengarenk gökkuşağı gibi güzel olmuş
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş gökkuşağı renklerinde :) Dogal tatlandırıcılar kullanılarak yapılabilir. Muz, çilek, limon mesela.

    YanıtlaSil
  3. Ah bayıldım kekinize.. renkler muhteşem. Elinize sağlık afiyet olsun. Geçmiş bayramınız kutlu olsun :)

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...