28 Mart 2019 Perşembe

ÇITIR KADAYIFLI, MUHALLEBİLİ TATLI🌟

HERKES BU TATLIYI İLK SİZDE GÖRECEK😎HAVANIZI ATIN BENCE📣 ÇITIR ...


ÇITIR KADAYIFLI, MUHALLEBİLİ TATLI🌟





🌟MALZEMELER🌟

SU BARDAĞI ÖLÇÜM 200 ML
ÇAY BARDAĞI ÖLÇÜM 125 ML DİR

KEMALPAŞA TATLISI İÇİN
1 PAKET KEMAL PAŞA
3 SU BARDAĞI ŞEKER
3 SU BARDAĞI SU
KREMA DOLGUSU İÇİN
125 GR TEREYAĞI YADA MARGARİN
1 ÇAY BARDAĞI UN
YARIM ÇAY BARDAĞI NİŞASTA BUGDAY YADA MISIR FARK ETMEZ
4 SU BARDAĞI 800 ML SÜT
YARIM SU BARDAĞI ŞEKER
1 PAKET 200 ML KREMA
1 PAKET VANİLİN

ÇITIR KATMAN İÇİN
150 GR KADAYIF
1 YEMEK KAŞIĞI TEREYAĞI
1 KÜÇÜK KASE CEVİZ FINDIK V.S

DİNLENME SÜRESİ EN AZ 6 SAAT





4 yorum:

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...