5 Mart 2020 Perşembe

Kumaş Saplı Örgü Hasır Çanta Yapımı



Kumaş Saplı Örgü Hasır Çanta Yapımı
Adım adım resimli anlatım ile...
















12 delik var.


Ana gövde şimdi tamamlandı.


75 cm uzunluğunda ve 4 cm genişliğinde kesilmiş 4 adet hazırlayın.

























Onlardan iki tane yapacağım.

Ardından, iç torbayı yapın.

İç torbanın nasıl yapılacağı için lütfen buraya bakın.
Bir
iç torba nasıl yapılır, bir

iç torba nasıl yapılır ve iç torbanın nerede dikileceği orta uzunlukta örgünün hemen altındadır.

Şimdi çantadan geçelim.


İpi bükmemeye dikkat edin.




Son olarak, dizeleri birbirine bağlayın.

Dizenin bükülmediğini kontrol ederken dizenin ucunu yayın ve ortasına dikin.



Bir dikiş makinesiyle dikin, ortasını bölün, ikiye katlayın, daha fazla katlayın ve bir dikiş makinesiyle dikin.




Diğerini aynı şekilde dikin.

Son olarak, büyük saçakları bir tarafa takın.

Saçak arkası size bakacak şekilde bir dikiş makinesiyle dikin.





Yanına bir tane daha dikin.


En son dikilen saçakları al.


Hepsi bu kadar!














KAYNAK : https://blog.goo.ne.jp/mainichiteshigoto/e/f7dbfffae3948b33c9794e79e1f698aa

2 yorum:

  1. merhabalar :) kullandığınız ipin markası nedir

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar..Öncelikle ben örmedim çantayı. Japon bir site görüp paylaştım. Hemen gidip baktım ama onun kullandığı marka Türkiye'de satılmıyor. Ama kullandığı jüt halat ipinin kalınlığı 2mm.

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...