15 Ekim 2020 Perşembe

Geri dönüştürülmüş kottan düzenleyici

Yazının Orjinali

DSC_0012


 Bu jean organizatörü, Pinterest'te popüler bir pin ve birçok web sitesinde öne çıkan bir zanaat olarak tekrar tur atıyor. Bu yüzden, aşina olmayan okuyucularla paylaşmak istediğimden emin olmak istedim. Fotoğraflardan da göreceğiniz gibi eski bir gönderi, ancak geri dönüştürülmüş malzemelerle eğlenceli bir düzenleme fikri!

DSC_0014_edited-1


Popo ceplerinizi, küçük yan ceplerinizi ve bel bandınızı kesin.

DSC_0015_edited-1


Organizatörünüzün olmasını istediğiniz uzunluk ve yükseklikte bir tahta veya tahta parçasına ihtiyacınız olacak. Sahip olduğum eski bir rafı kullandım. Onu kotları kesmekten arta kalan kot malzeme ile kapladım.

DSC_0019_edited-1


DSC_0020_edited-1


Ceplerinizin ve bel bandınızın etrafını kırpın, böylece güzel ve derli toplu olur. Ve sonra jean malzemeyle kapladığınız her şeyi panonuza yapıştırmak için sıcak tutkal kullanın.

DSC_0026_edited-1

DSC_0031_edited-1

Her şeyi düzeltmek için döşeme raptiyeleri kullandım, bu güvenli ve sağlam olacağını garanti ediyor. Ve… harika görünüyor! 

Eski kotlardan bir fatura düzenleyici nasıl yapılır!

Bence bu eski kotlarınızı geri dönüştürmek için harika bir yol… öyle değil mi? 

KAYNAK ; https://www.nelliebellie.com/make-it-bill-organizer-from-jeans/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...