16 Ekim 2020 Cuma

Ampul Korkuluk Dekorasyonu

 

Ampul Korkuluk Dekorasyonu


Korkuluklar sonbahar için dekorasyon yaparken bir zorunluluktur ve bu proje kesinlikle çok güzel! 


İster evinizi dekore edin, ister bahçenize , buna benzer mutlu küçük bir korkuluk kesinlikle bir hit olacaktır. Bunu hemen yapabilirsiniz ve her biri için benzersiz görünümlerle özelleştirmek kolaydır.

Ihtiyaç duyulan malzemeler

  • Ampul
  • Kumaş
  • Sicim veya Rafya
  • Krem zanaat boyası
  • Siyah boya kalemi
  • Kırmızı boya kalemi
  • Makas
  • Boya fırçası
  
Ampul kreminin dışını veya istediğiniz ten rengini boyayın ve kurumaya bırakın. 

B
oya kuruduktan sonra, ampulün ortasına kırmızı bir üçgen çizmek için kırmızı bir boya kalemi kullanın. İki oval gözü çizmek için siyah bir boya kalemi ve ağız için bir dalgalı çizgi kullanın. Ağzın her iki tarafına bir miktar kırmızı boya ekleyin ve lekelemek için bir parça kağıt kullanın. Burnu siyah kalemi ile özetleyin.
Rafyayı ampulün üzerine sarın.
Rafyayı, bir tarafına düğümle bağlanmış bir flanel kumaş şeridi veya istenirse bir yay ile sabitleyin. Kenarları kırpın ve asmak için üstüne bir şerit veya sicim ekleyin.
Üstü herhangi bir renk şerit veya kumaşla bağlayabilirsiniz. Ekose veya flanel olmasına gerek yoktur.
Adım Adım Video Eğitimi

Upcycled Ampul Korkuluğu Nasıl Yapılır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...