27 Ocak 2021 Çarşamba

DIY Bohem plaj havlusu

Boho Tie Dye Towel

Görüntü : Jeran McConnel


Yaza Hazırlık Yapılacaklar Listesi  


    #1 DIY Bohem plaj havlusu


Plaj, göl veya havuz gezisi için şık bir boho plaj havlusu gerekir. Bu kolay ve 

ucuz havluyu yapmaya hazırmıyız...




Boho Tie Dye Towel
Görüntü Kredi: Jeran McConnel

İhtiyacınız Olan Şeyler

  • Beyaz, %100 pamuklu havlu

  • Rit sıvı boya - Kumaş Boyası

  • Kova veya büyük kase

  • 2 metre saçaklı pamuk döşeme (Ben Hobi Lobi bu bulundu)

  • Sabitleştirici

  • Beyaz pamuk iplikli dikiş makinesi

  • Makas

  • Büyük elastik bantlar

Adım 1: Desenler oluşturmak için Havlu Etrafında Elastik Bantlar Sarın

Görüntü Kredi: Jeran McConnel

Adım 2: Boyayı Hazırla

Bir kova veya büyük bir kapta, sıcak su yaklaşık 1 /2 galon ile Rit sıvı boya bir şişe yaklaşık 1/3 karıştırın.

Görüntü Kredi: Jeran McConnel



Adım 3: Boya havlu daldırma

Görüntü Kredi: Jeran McConnel
Görüntü Kredi: Jeran McConnel

Ipucu

Her zaman sıcak su ile boya ve soğuk su ile durulayın. Boyanın ayarlatığına yardımcı olacak. Ayrıca durulama suyuna beyaz sirke birkaç yemek kaşığı ekleyerek renkleri daha canlı tutmaya yardımcı olabilir.

Adım 4: Boyayı Durula

Boya desenlerimi havluların üzerinde belirli noktalarda tutmak ve havlunun geri kalanını berrak beyaz tutmak istediğim için, boyayı durularken çok dikkatliydim. Ben uzunca bir süre soğuk su altında havlu nun boyalı kısımları koştu. Su berrak akmaya başladığında, ben lastik bantları kaldırıldı (en kolay yolu sadece bir makas ile kesmek için).

Renk ayarlamak için, beyaz sirke birkaç yemek kaşığı ile bazı soğuk suda havlu boyalı kısımları durulayın.

Hattı kuru veya kurutucu havlu koyun.

Görüntü Kredi: Jeran McConnel

Adım 5: Trim'i Havlunun Uçlarına Sabitle

Saçaklı döşemeyi havlunun genişliklerine kadar kesin. Döşemeyi havlunun ucuna sabitle. Döşemenin ham kenarlarını alttan çevirin.

Görüntü Kredi: Jeran McConnel

Adım 6: Havlu Trim Dikmek

Bir dikiş makinesi kullanarak, havlu üzerine döşeme dikmek.

Image Credit: Jeran McConnel




Adım 7: Döşemekenarlarının Yıpranmasını Önleyin

Döşemenin kenarlarına az miktarda Fray Check uygulayın. Tamamen kurumasını bekleyin.

Image Credit: Jeran McConnel
Image Credit: Jeran McConnel


Burada denemek için bir boya desen daha var. Bu ızgara desen gerçekten eğlenceli, ama boya iş üzerinde bir her yerinde daha fazla ve herhangi bir beyaz bırakmaz.
Image Credit: Jeran McConnel

Akordeon-uzunlamasına havlu katlayın ve sonra akordeon katlayın tekrar.

Image Credit: Jeran McConnel


Altı elastik bantlar havlu sarın; her yönde üç bant.
Image Credit: Jeran McConnel

Boya havluher tarafı daldırma ve sonra durulayın yukarıdan adımları izleyin.

Görüntü Kredi: Jeran McConnel
Görüntü Kredi: Jeran McConnel
Görüntü Kredi: Jeran McConnel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...