25 Şubat 2021 Perşembe

Hediye Patlayıcı Kutu Nasıl Yapılır

 Como fazer caixa explosiva

Anma tarihleri yaklaştığında aklımıza arkadaşlarımıza ve ailemize vermek istediğimiz hediyeler var, değil mi?   Cep için yaratıcı veya daha ekonomik hediyelere yatırım yapmayı sevenler için, iyi bir seçenek evde sizin yaptığınız el yapımı hediyelerdir!

İşte bu yüzden bugün size patlayıcı kutu yapmayı öğreteceğiz! Süper yaratıcı olmasının yanı sıra, bu parça eğlencelidir ve şeker, fotoğraflar ve şaşırtıcı aksesuarlar gibi çeşitli hediye türleri içerebilir.

Ve havalı olan şey, çocuklara ve yetişkinlere hediye etmek için kullanılabilmesidir. Elbette bu, sevdiğiniz ve çok iyi istediğiniz tüm insanları şaşırtmanın bir yoludur!

Bu yüzden harika bir patlayıcı kutunun nasıl yapılır olduğunu öğrenmek için sizin için hazırladığımız adım adım göz atın.

Buna ek olarak, üretiminiz anında çok ilham almanız için birçok model de kurduk. 

En güzel hediye: Kitap  

Baby Shower Hediye Seti Ücretsiz Tığ İşi Desen 

Bütçenizi Zorlamayan Yılbaşı Hediyesi Önerileri



Patlayıcı kutu nasıl yapılır: adım adım tamamlayın

Suzu Papers web sitesinden alınan bu izlenecek yol, size 10 x 10 x 10 cm dış boyutları olan bir kutunun nasıl yapılacağını öğretecektir. Bunu yapmak için şunları yapmanız gerekir:

  • Cetvel;
  • Kalemler;
  • Kauçuk;
  • Tutkal;
  • Makas;
  • Kağıt kartı/hatıra defteri kağıdı/paraná kağıt/renk seti kağıdı (kutunun desteklenmesi ve sıkı olması için kağıdın ağırlığına dikkat edin).

Şimdi adım adım gidelim!

1. Seçilen kağıda, 30 x 30 cm'lik bir kare ve kırpma çizin;

2. Daha sonra her 10 cm'de bir yardımcı çizgiler çizin (toplam 2 satır). Bu çizgilerin daha sonra iz bırakmadan silinebilmesi için kaleme çok bastırmayın;

3. Sayfayı 90º'de çevirin ve adım adım tekrarlayın 2. Aşağıdaki resimde sayfanızla birlikte kalınması gerektiğini görün;

4. Şimdi dört köşenin karelerini kesin;

5. Yardımcı hatları tekrar kontrol edin. Bunun için iyi bir seçenek, çizgiye hizalanmış bir cetvel yerleştirmek ve kağıdı ona bastırmak veya kağıda zarar vermemek için bir kalemi hafifçe ve dikkatlice geçirmektir;



6. Bu yapıldıktan sonra, çizgileri kauçukla silin;

7. Levhayı işaretlere katlayın ve sabitlemek için pürüzsüzleştirin.

Cepli kutu

Kutuya kart, kupon, nakit ve diğer öğeleri koymak için dahili cepler istiyorsanız, aşağıdaki adım adım göz atın:

1. Adım adım öncekinin aksine, bunda dört köşede üçgenlerin olacağı intertogonal yaprakta (kare değil) bir kesim yapmanız gerekecektir;

2. Orta sıranın uçlarındaki iki karenin kenarlarını kesin. Onları çarşaftan çıkarmak sadece yanları kesmektir;

3. Yardımcı hatları silmeden önce katlayın;

4. Çift taraflı yapışkan bantları aşağıdaki resimde belirtilen yerlere geçirin ve yapıştırmak için belirtilen parçaları katlayın;

6. Cepli kutunuz hazır!

Kapak

Şimdi iki patlayıcı kutu modelinin nasıl yapılır olduğunu gördüğümüze göre, kapağın nasıl yapılır olduğunu öğrenmenin zamanı geldi, değil mi? O zaman gidelim!

1. Seçilen kağıda kutunun tabanından yaklaşık 3 mm daha büyük bir kare çizin. Yani, kutunun dış boyutu 10 cm ise, yan uzunluğu 10,3 cm olan bir kare yapmanız gerekir;

Kapağın kapaklarının genişliğine gelince, iyi bir uzunluk 4 cm'dir, çünkü içinde birçok eleman olsa bile kutusunu tutar. Ardından her köşeye 4 cm uzunluğunda iki çizgi çizin.

Çiziminizin nasıl görünmesi gerektiği konusunda aşağıdaki resme göz atın.

2. Yapışkan sekmeleri oluşturun. Kapağı bir arada tutarlar.

3. Dış çizgileri kesin ve elde eden çizgileri bükün.;

4. Çift taraflı yapışkan bandı kapaklara geçirin ve kapağı kapatın;

Patlayıcı kutunuz çok dolu!

Bununla birlikte, çıkartmalar, pullar ve aklınıza ne gelirse ile özelleştirerek daha da güzel hale getirebilirsiniz! İşte bazı fikirler!

İlham için 15 Patlayıcı kutu modelleri

Şimdi diğer muhteşem patlayıcı kutu modellerle tanışma ve içlerine ne konulabileceğini öğrenme zamanı.

Arkadaşlar için

Büyük arkadaşlar özel hediyeleri hak ediyor ve büyük bir sevgiyle yapıldı!

Bakalım o kutu Noel'e benzemiyor mu?

Ebeveynler için

Baban ve annen onlara olan sevginin ne kadar büyük olduğunu gösteren eşsiz hediyeleri hak ediyor!

Çocuklar için

Yetenekli bir çocuk olduğunda, çok fazla çikolata ve doldurulmuş hayvan koymaktan çekinmeyin!

Aşkın için.

Büyük aşkın da bunun dışında kalamazdı! Sevdiklerini şaşırtmak için birkaç patlayıcı kutu var. Biraz bak!

KAYNAK: Como Fazer Caixa Explosiva para Presentear (revistaartesanato.com.br)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...