25 Şubat 2021 Perşembe

Kolay ve Ucuz Moda Dekorasyonu İçin 3D Şarkı Sözleri Nasıl Yapılır

  Letras 3D para decoração

3D harf yapmayı biliyor musun? Bu öğe, dekorasyon partileri, odalar, ofisler ve diğer ortamlar söz konusu olduğunda her zaman yükseliştedir.

Bu harfler nerede olurlarsa olsunlar özel ve kişiselleştirilmiş bir dokunuş verir ve yapımı çok kolaydır.

Bu yüzden bu yazıda size 3D harfinin adım adım ve ucuz malzemelerle çok basit ve pratik bir şekilde nasıl yapılacağını bulacaksınız.



Adım adım: karton 3D harf yapmak

Başlamak için şunları yapmanız gerekir:

  • Karton (evde sahip olduğunuz bir kutu olabilir veya isterseniz karton paraná satın alabilirsiniz)
  • Yazdırılan mektup şablonları
  • Kara kalem
  • Kural
  • Stil
  • Krep bandı
  • Makas
  • Beyaz tutkal (veya sıcak tutkal)

Eldeki malzemelerle agsieb sitesinden adım adım gidiyoruz.

1. Mektup şablonlarını bir A4 sayfasına yazdırın.

2. Kalıbı makasla kesin.

3. Bir kalemle, kalıbı karton üzerine işaretleyin ve ardından bir ekran kalemi yardımıyla harfi kesin.

4. Kartonun üzerine yeni kestiğiniz bu mektubu alın ve bir kalemle başka bir karton parçasına işaretleyin. Sonra kalemiyle kesin. Şimdi iki pürüzlü mektubun olacak.

5. Mektubun kenarlarını yapmak için karton şeritler kesin. Ölçümleri doğru yapmak için her iki taraftaki uzunluğu ölçün. Ancak genişlik 4 cm olacaktır.

6. Parçaları montaj sırasında kaçırmamanız için numaralandırma yapın.

7. Mektubun iki bölümünü ve yanları birleştirmek için beyaz tutkal kullanın.

8. Sabitlemeyi geliştirmek için krep bandı da geçirin.

9. İki harfi yapıştırarak birini oluşturmayı bitirin: 3D harfi.

10. Kraft veya başka bir şey olabilen bir kaplama kağıdı ile 3D harfini kaplar. Bunun için yapıştırıcıyı kullan.



11. Kenarları iyi yapıştırın ve yüzeyi iyi pürüzsüzleştirin.

12. Mektubun kurumasına izin ettikten sonra, 3D mektubunuzu istediğiniz gibi süslemek için yaratıcılığınızı kullanın!

Como fazer letra 3D
Agsieb

Ekstra ipucu:

Taraflara yapışmak söz konusu olduğunda, bazı insanlar süreci kolaylaştırmak için bardakları destek olarak kullanırlar. Kontrol edin!

Letra 3D com papelão
Apex İlköğretim Sanatı

3D harfteki 12 özelleştirme türü

Şimdi 3D mektubunuzu özelleştirme, süsleme, özelleştirme ve güzel hale getirme zamanı. İşte bazı fikirler!

1. Çiçekler

2. Dergi ve gazetelerle dekupaj

3. Satırlar

4. Şişe durdurucuları

5. Özel anların fotoğraflarının kolajı

6. Glitter e lantenjoula

7. Fita adesiva

8. Crepom kağıdı

9. Kumaş



10. EVA

Artık 3D şarkı sözleri yapmayı öğrendiğinize ve özelleştirmenin birkaç harika ve yaratıcı yolunu gördüğünüze göre, ellerinizi kirletmenin ve evinizi dekore etmenin zamanı geldi!

Ve gelecekte, partiler tekrar olduğunda, güzel süs eşyaları üretebileceksiniz!

KAYNAK: Como Fazer Letra 3D Para Decoração de Forma Fácil e Barata | Revista Artesanato


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...