18 Şubat 2021 Perşembe

Tığ işi Kaz Battaniye

 

ORJİNAL YAZI LİNKİ: Crochet Goose C2C Blanket - Repeat Crafter Me

Kazlar bir sonraki büyük trend mi?! Belki! Tek boynuzlu atları ve baykuşları bir kenara bırakın çünkü bu Kaz bize tüm iyi titreşimleri veriyor! Bu battaniyenin cinsiyet ayrımına bayılıyorum. Arka plan için pembe kullandım ama istediğiniz renge değiştirebilirsiniz! 35 inç genişliğinde ve 45 inç boyunda çalışan basit bir 40×50 piksel grafik.





Bernat Velvet ipliği
 kullanıyorum ve renkler sadece bu kaz için mükemmel değil, aynı zamanda bu iplik süper yumuşak, pürüzsüz ve kadifemsi. Ağırlığını ve ne kadar sevimli ve sokuluk olduğunu seviyorum! Uçlarınızda ekstra iyi dokumanız gerekecek (aşağıdaki video) çünkü iplik kaygan ve battaniyenizin çözülmesini istemiyorsunuz. Ayrıca el yıkamanızı öneririm.

Tüm bunlar, bu proje için rahat olduğunuz her türlü ipliği kullanmaktan çekinmeyin! Tavşan Battaniyelerimi hatırlıyor musun? Ana kısım için en kötü ağırlık ipliğini (süper değer) ve daha sonra bulanık kulaklar için pipsqueak ipliği kullandım. Bu battaniye için de çarpıcı bir kombinasyon olurdu! Arka plan için en kötü ağırlık ipliğini ve kaz vücudu için beyaz pipsqueak kullanabilirsiniz! Bunny Blankets'e buradan bakın.

Köşeden köşeye tığ işlerine aşina değilseniz, bu yeni bir beceri uygulamak için harika bir projedir! Köşeden köşeye (veya kısa bir süre için C2C), küçük blokları / karoları / kareleri (ne olarak ifade etmek istiyorsanız) çapraz bir biçimde tığ işi yaptığınız bir tekniktir. Bir köşeden başlayarak (genellikle sağ alt) ve piksel grafiğinizin üst köşesinde sona erer. Küçük piksel bloklarının her biri 3 + 3 DC dikişli bir zincirdir. Çok basit! Çift tığ işi dikiş yapabilirseniz, kolayca köşeden köşeye bir battaniye yapabilirsiniz! Bir C2C projesi başlatmak için yardıma ihtiyacınız varsa, C2C afganların nasıl tığ işi yaptırılacağı hakkında daha fazla açıklama için The Crochet Crowd'un BU Vİdeo GÖSTERimini takip edebilirsiniz.

Malzemeler:
– Bernat Kadife
İplik renklerde Sessiz Pembe
(3 skeins) Beyaz (1 skein)
Puslu Gri (1 skein)
Günışığı (1 skein)
DÜKKAN TÜM RENKLER burada YARNSPIRATIONS.COM!


– Boyut H
Tığ Kancası – Goblen İğnesi
 Kaz Grafiği. buradan indirin.

Goose Pixel Graph'ınasıl yaptım diye soruyorsun? Her şey bir kazın karikatür / küçük resim resmi ile başladı. Sonra www.stitchfiddle.com yükledim ve benim için bir piksel grafiği oluşturdu! Grafiği photoshop'ta biraz temizledim.



İşte bir C2C renk değişiminin nasıl yapılır ve bu sinir bozucu uçlarda nasıl örneceğiniz hakkında bir video!

Kenarlık eklememeyi seçtim... en azından şu anda böyle hissediyorum... Daha sonra fikrimi değiştirebilirim! Ancak battaniyenin ağırlığı şu anda mükemmel hissediyor ve kenarları düz ve temiz.

Umarım bu tasarımı sen de benim kadar seviyorsundur! @RepeatCrafterMe ve #RepeatCrafterMe kullanarak sosyal medya paylaşımlarınızda beni etiketlemeyi çekinmeyin. Bernat ipliği kullanıyorsanız, #BernatYarn ve #Yarnspirations kullanarak etiketlediğinizden emin olun!

DAHA ÜCRETSİz Tığ işi için BENI TAKİp ED!

Tekrar Crafter Me Facebook
Repeat Crafter Me Instagram
Repeat Crafter Me Pinterest
Repeat Crafter Me YOUTUBE


KAYNAK: Crochet Goose C2C Blanket - Repeat Crafter Me


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...