11 Mart 2021 Perşembe

Etamin QR Kodu Nasıl Yapılır

 How to Cross Stitch a QR Code

Bence bu proje, herhangi bir projeye hediye etmek veya eklenti yapmak için gerçekten kolay, özelleştirilebilir, hatıra / kişisel bir dokunuş. Giysiler veya çantalar için yamalar yapmak, sayaçların arkasına asmak veya bu tür şeylere girecek insanlar için küçük noel süsleri olarak dikiş kodlarını geçebilirsiniz.



How to Cross Stitch a QR Code



Adım 1: Kodunuzu Bulun

Find Your Code

Adım 2: Deseninizi Yapın

Make Your Pattern
Make Your Pattern
Make Your Pattern
Make Your Pattern

Adım 3: Kodunuzu Dikin

Stitch Your Code
Stitch Your Code
Stitch Your Code
Stitch Your Code
Stitch Your Code
Stitch Your Code

Adım 4: Dikişe Devam Edin

Keep Stitching
Keep Stitching
Keep Stitching
Keep Stitching

Desene daha kolay bakmasını ve nerede olduğunuzu takip etmeyi kolaylaştırır.


Adım 5: Deseninizi Test Edin

Test Your Pattern

Bu, kalıplarınızın çalıştığından emin olmak ve kontrol etmek için iyi bir noktadır. İstediğiniz gibi bitirmeden veya çerçevelemeden önce değişiklik yapmak hala kolaydır!



Adım 6: Kodunuzu Çerçeveleme (isteğe bağlı)

Framing Your Code (optional)
Framing Your Code (optional)

Adım 7: Parçanızı Bitirin!

Bu projenin güzelliğinin bir parçası, kodunuzu buradan kaç farklı şekilde kullanabileceğinizdir! Parçalarımı yapıldıkları çemberlere çerçevelemeye düşkünüm, ancak kodunuzu başka bir şeye dikmenin başka yollarını da keşfedebilirsiniz! Çerçeveleme talimatları ve ilham aşağıda ek kaynaklarda bağlantılıdır.

Adım 8: Ek Kaynaklar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...