19 Mayıs 2021 Çarşamba

Ev El Sanatları: Güzel ve Pratik Bir MDF Kitaplığı Nasıl Yapılır


Ev El Sanatları: Güzel ve Pratik Bir MDF Kitaplığı Nasıl Yapılır

 Ev El Sanatları: Güzel ve Pratik Bir MDF Kitaplığı Nasıl Yapılır

Kitapları düzenli ve dekoratif bir şekilde yerleştirmek için bir köşeye sahip olmak paha biçilemez! Ancak, bu mobilya parçalarına her zaman cebimiz için o kadar uygun olmuyor, değil mi?

Neyse ki, MDF kitaplık da dahil olmak üzere evimiz için harika şeyler yapmamıza izin veren ev işleri var!

Bu doğru! Bir mobilya parçası alacak paranız yoksa veya bir raf yapmak için ellerinizi kirletmek istiyorsanız, bunun mümkün olduğunu bilin!

Bu yüzden size adım adım eksiksiz bir uygulama getirdik ve uygulaması çok kolay! Ödemesiz!

MDF kitaplık adım adım



Bunu adım adım yapmak için şunlara ihtiyacınız olacak:

  • 3 adet 94x30cm MDF yaprak
  • 3 MDF yaprak 80x30cm
  • 6 adet 30x30cm MDF yaprak
  • 4 adet 30x22cm MDF yaprak
  • Zımpara kağıdı
  • Cetvel
  • Kalem
  • Matkap tornavida
  • Vidalar
  • Beyaz ahşap emaye boya (su bazlı)
  • Mürekkep için boya (bu çalışmada menekşe rengi kullanılmıştır)
  • Rulo
  • Fırça aracı

* Dikkat: Kullanılan MDF levhalar 15 mm kalınlığındadır.

Şimdi adım adım gidelim!

1. Tüm MDF sayfalarını zımparalayın.

2. Vidaların konumunu ahşap üzerine işaretleyin. Bunu yapmak için 94x30 cm'lik bir tabak alın ve ahşabın bir tarafından 25 cm ölçün. 

Ardından, destek görevi görecek tahta parçasının kalınlığını temsil eden bu ilk işaretten 1,5 cm ölçün. 

Uçlardan, vidaların tahtadaki konumunu temsil edecek olan 7 cm'yi işaretleyin. 

Diğer plakalardaki işaretler farklıdır. Öyleyse, diğer iki 94x30 cm'lik iki plakayı ve 80x30 cm'lik üç plakanın her birini nasıl işaretlemeniz gerektiğini aşağıdaki şemaları inceleyin.  

3. Şimdi yaptığınız işaretlerdeki tüm plakaları delin. Bunu yapmak için vidadan biraz daha ince uç kullanın.

4. Bir anahtar veya tornavidayla rafı vidalayın. Aşağıdaki diyagramları izleyin.

Fotoğrafta görüldüğü gibi, altta üç rafı yapmak için altta 30x30cm'lik 6 tabak, üstte iki raf oluşturmak için üstte 30x22cm'lik 4 adet kullanıldığını unutmayın. 

5. Rafınız şöyle görünmelidir:

6. Şimdi boyama zamanı! Ahşaba ilk kat beyaz boya verin ve ikinci katı uygulamadan önce kurumasını bekleyin. 

İkinci kat kuruduktan sonra rafı seçilen renge boyayın. Boya paketini katlar arasındaki kuruma süresi ve tam kuruma için kontrol etmeyi unutmayınız. 

Ve hazır! Kuruduktan sonra artık kitaplarınızı rafınızda düzenleyebilirsiniz!

Videonun tam adımına bakın!



MDF kitaplık

Şimdi, eviniz için hangisini yapmak isteyeceğinizi seçmek için bazı MDF kitaplık modellerine göz atmanın zamanı geldi. Zor olan bu kadar güzel seçenek arasında karar verebilmek olacak!


Home Crafts: How to Make a Beautiful and Practical MDF Bookshelf to Make post ilk olarak Artesanato Magazine'de yayınlandı .

KAYNAK: https://www.revistaartesanato.com.br/artesanato-casa-estante-livros

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...