1 Mayıs 2021 Cumartesi

Yuvarlak Tığ İşi Çanta: Basit Grafik ile Adım Adım

DIY Öğretici Fikirleri

 Yuvarlak Tığ İşi Çanta: 


Basit Grafik ile Adım Adım


El yapımı ve özel bir moda parçasını sevenler için yuvarlak tığ işi çanta iyi bir seçimdir. 

Bu yüzden, herkesin evde yapmayı deneyebilmesi için basit bir grafik izlenecek yol seçtik.

Ve bu tığ işi torbanın bir farklılaştırıcısı vardır: çantanızın başka bir malzemeyle yapıldığından çok daha uzun süre dayanmasını sağlayacak çok daha sert bir malzeme olan jüt ipliği ile yapılmıştır.

Sonuçta, jüt çok daha fazla ağırlığı destekleyebilir, daha dirençlidir ve hemen hemen her şeyle birleşir.

Sonuçta, astar koymanıza gerek kalmayacak, çünkü bu model noktalar sıkıca kapatılarak kapatıldı! Lafı daha fazla uzatmadan adım adım gidelim!



 Bu öğreticinin çevirisi revistaartesanato sitesinden yapılmıştır. Makalenin ilham kaynağı için revistaartesanato teşekkürler.

 

Jüt ipliği ile tığ işi çanta nasıl yapılır

10 ila 12 mm arasında jüt ipliği ve tığ iğnesine ihtiyacınız olacak. Bu çantayı yapmak için, tüm parçaları ayrı ayrı yapacak ve sonra bir araya getireceksiniz.

İlk adım

  • İlk olarak, dairesel sıralar halinde yanlar ve arka plan olmak için uzun bir dikdörtgen örün. 46 küçük düzeltme yaparak başlayın; 46 akımdan oluşan ve grafikte olduğu gibi dairesel bir şekilde örülen bir akımın;


  • Ön ve arka

  • Sihirli bir halka ile başlayın ve dairenin içinde 8 düşük yapın ve çok düşük bir nokta ile kapatın. Sihirli yüzüğü kapatın;
  • Aşağıdaki resimde olduğu gibi 11 kariyer daha yapın. Gerekli tüm zamları yapmayı unutmayın, aksi takdirde çantanız kapanır ve daire düz olmaz;
  • Bununla özdeş bir daire daha yap.
  • Tutamak ve kilit

    • İkinci daireyi kapatıp kapatmadan önce, tutamacı çevirmek için 13 küçük döngü yapın;
    • Çemberin tabanından 14 puan sayın ve 14'unda küçük koşuyu tutun;
  • Daha sonra yan şeridin birleştirilmesi gereken yere ters yönde bir daire yapın. Bunun için bandı 
  • halkaya, pimlerle, tutamaktan eşit mesafelerde takmak gerekir;
  • Tarafı takmak için, tığ iğnesini iki parçadan geçirin ve parçanın uzunluğu boyunca çok düşük 
  • dikişler yapın;
  • Tutamak kaydırağında, bitişin daha iyi olması için bir tel bitirin ve bırakın;
  • Bu prosedürü çantanın diğer kısmıyla tekrarlayın, ancak o kısım kapalı olduğundan sapı çok düşük bir noktayla tutarak başlayın;
  • Bir goblen iğnesi ile, görünen iplikleri çanta dikişlerinin ortasına gizleyin.

İpucu: Çantayı daha kalın ve sağlam bir örgü ipliği ile de yapabilirsiniz, böylece çok renkli ve eğlenceli bir çantaya sahip olacaksınız! Ya?


Yuvarlak Tığ Çantası Sonrası: Basit Grafikli Adım Adım İlk Olarak Craft Dergisi'nde Göründü.

Kaynak: Aprenda a Fazer uma Bolsa de Crochê Redonda Maravilhosa (revistaartesanato.com.br)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...