15 Eylül 2021 Çarşamba

İğneye İplik Geçirmek için 3 Kolay Hile

 

iğneye iplik geçirme malzemeleri

Resim Kredisi: Beth Huntington

İğneye İplik Geçirmek için 3 Kolay Hile

İster inanın ister inanmayın, 25 Temmuz aslında Ulusal İplik İğne Günü. Bu günü iki karşıt görüş arasında bir yol bularak veya dar bir yoldan bir bilardo topu atarak kutlayabilirsiniz. Hatta yoga dersinde "iğneye iplik geçirebilirsin". Bize göre, bu günü onurlandırmanın en iyi yolu, bir dikiş iğnesine iplik geçirmenin üç kolay yolunu vererek dikiş oyununuzu hızlandırmanıza yardımcı olmaktır.



Adım 1: Dudak Balsamı Kullanın

İpliğinizde hoş, pürüzsüz bir uç oluşturmak için, ipliği iğne deliğinden geçirmenin kesin bir yolu için ipliğin ucunu bir dudak kremi tüpünün üstünden kaydırın.

Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington

2. Adım: Saç Spreyi Kullanın

İğne deliğinden kolayca kayan güzel, parlak bir iplik ucu elde etmenin bir başka yöntemi de ucu saç spreyi ile püskürtmektir. Sadece bir pıst hile yapacak ve ipliğiniz kayacak.

Resim Kredisi: Beth Huntington

3. Adım: Avucunuzun İçini Kullanın

İğneye iplik geçirmenin en eğlenceli ve yenilikçi yolu avucunuzu kullanmaktır. İpliğin ucunu göze sokmaya çalışmak yerine, ipliği avucunuzun içine yerleştirin ve iğnenin ucunu üzerinde ileri geri gezdirin. İplik, çok az bir çabayla açıklıktan dışarı çıkacaktır.

Resim Kredisi: Beth Huntington

Bu hilelerin iğneye iplik geçirmeyi biraz daha az stresli hale getirmeye yardımcı olacağını ve el dikişi projelerinden biraz daha keyif almanıza yardımcı olacağını umuyoruz.

Mutlu İplik İğne Günü!


KAYNAK: https://www.ehow.com/13765000/hacks-to-easily-thread-a-needle?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...