6 Şubat 2021 Cumartesi

Cam Kavanozda Sebze Kokteylleri Nasıl Yetiştirilir?

 

Indoor Cocktail Herb Garden Cam Kavanozda Sebze Nasıl Kokteylleri Nasıl Yetiştirilir?
 
Indoor Cocktail Herb Garden1
 

Adım 1


Bitkilerinizi seçin. Tüm otlar ve çömlekçilik malzemeleri toplayarak başlayın. Kokteyller için fesleğen, nane ve biberiye ile başlayın. Her üç bakımı kolaydır ve genellikle içecek tarifleri ve pişirme projelerinde kullanılır.

Indoor Cocktail Herb Garden 2

Adım 2


Mason kavanoz sebze bahçeleri trend her zaman, artı kavanoz şeffaf olduğundan, tam olarak ne bitkiler ile neler olup bittiğini görebilirsiniz. Küçük doğal kil tencere de iyi çalışır ve ucuzdur.

Indoor Cocktail Herb Garden3

Adım 3


Deliksiz yetiştiricilerin drenaj sorunu çözmek için, konteynerin altına bir taş tabakası yerleştirin.

Indoor Cocktail Herb Garden 4

Adım 4


Taşların üzerine aktif kömür ince bir tabaka ekleyin. Bu küçük ek drenaj ı artırmak ve aşırı sulama anksiyete rahatlatmak yardımcı olur. Bitkinin talimatlarına uyun, ama genel olarak, su otlar sadece toprak yüzeyinin iki inç altında kuru olduğunda. Aşırı su lanmamaya dikkat edin.

Indoor Cocktail Herb Garden 5

Adım 5


Bitki veya tohum ekleyin. Fide ile, çömlekçilik karışımı ile yarım konteyner doldurun, bitkileri ekleyin ve sonra toprak ile yolun geri kalanını doldurun. Tohum kullanıyorsanız, kavanozun kenarına kadar 1/2 inç kadar çömlekçilik karışımı ile her kap doldurun. Ortasına doğru 3-4 tohum yerleştirin ve toprak ince bir tabaka ile kaplayın. Toprak nemli olana kadar su.

Indoor Cocktail Herb Garden 6

Adım 6


Doğru sıcaklık ve güneş bulun. Bitkilerin çok Fazla ışığa ihtiyacı var, bu yüzden onları en güneşli yerinde tutun. Güney pozlama ile Windows en iyisidir. Eğer ışığa maruz kalma açısından sınırlı iseniz, onlara özel LED büyümek ışıkları parlatabilirsiniz.

Indoor Cocktail Herb Garden 7

Adım 7


Bitkilersağlıklı kalmak için düzenli kırpma gerekir. Bu süsler kokteyller ve yemek pişirmek için idealdir. Daha uzun ve seyrek bitkiler yerine daha dolgun, daha kısa bitkiler büyümek istiyorum. Otlar çiçek izin kaçının.






kaynak: Create an Indoor Cocktail Garden With These Herbs | Hunker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...